Konference dává příležitost k odbornému setkání výrobců, prodejců a distributorů pet sortimentu a dalším příznivcům domácích mazlíčků, které zajímají aktuální trendy na trhu. Zatímco dopolední program se věnuje novinkám a změnám v nabídce pro spotřebitele, odpolední program se rozdělí na dva praktické workshopy, které přinesou tipy a návody, jak mohou malí i velcí obchodníci lépe uspořádat svou nabídku a více prodávat.
Hlavní téma: „Na kamarádech se nešetří?“
Obchod aktuálně stojí před výzvami v podobě zvyšujících se nákladů na vstupy a provoz. Kupní síla zákazníků klesá. Jaký bude mít aktuální situace dopad na segment potřeb pro domácí mazlíčky, který byl v posledních letech ve znamení humanizace a posunu k prémiovým produktům? A jak v konfrontaci s novými výzvami obstojí strategické projekty v podobě digitalizace obchodu, automatizace výroby nebo udržitelnosti? Kreativita a schopnost dívat se dopředu budou klíčové pro překonání nelehkého období, protože na kamarádech se nešetří, nebo ano?
Obchodníkům, kteří prodávají krmivo a potřeby pro domácí mazlíčky, ať už jsou to generalisté, specialisté, velké supermarkety, hobby markety, malé pet prodejny či e-shopy
Výrobcům pet care sortimentu
Nákupčím, category managerům či brand manažerům pet sortimentu
Dodavatelům služeb pro tento sektor, včetně logistiky, designu, veterinární péče, atd.
Odborníkům, zástupcům médií