Program

Moderace: Tereza Ordóñez, Blue Events

08:00 – 09:00

Registrace účastníků

09:00 – 11:00

Blok A: CHOVÁNÍ ZÁKAZNÍKA A POTENCIÁL PRÉMIOVÝCH ŘAD

Chování nakupujícího v retailu v období rostoucích cen

Rita Vachková, Senior Consultant, NielsenIQ

Český maloobchodní trh prochází obrovskými změnami. Jak se dnešní turbulentní prostředí odráží na prodejích v českém retailu? Co a jak nakupujeme pro své domácí mazlíčky?

Ovlivnila inflace naši lásku ke zvířatům? Chovatelství na internetu během nastupující ekonomické krize

Martin Slavětínský, Data Analyst, Heureka Group

Jak se v uplynulém roce změnilo chování zákazníků na internetu vzhledem ke svým domácím mazlíčkům? Zamávaly s prodejem segmentu chovatelství na internetu poslední měsíce nastupující ekonomické krize? A věnujeme se více včelařství, nebo akvaristice? Data, statistiky, trendy a ucelený pohled na to, jestli segment chovatelství kopíruje křivky celé e-commerce.

Předpovědi pro pejska a kočičku

Ondřej Kubesa, Chief of Business and Marketing, Sluno

Může být výroba řízena objemem spotřeby? Co to přinese obchodu a logistice? Ukážeme reálné využití forecastingu v celém řetězci od výroby až po spotřebitele.

Od krmiva pro psy a kočky k budovaní vztahu, zdraví a péči o naše miláčky

Štefan Sarvaš, Director Growth Legacy, Mars

Jaké jsou limity prodeje krmiva pro psy a kočky? Důležitost prémiových značek a cesty premiumizace. Jsou nakupující prémiových značek skutečně loajální a rekrutují promoce nebo jen devalvují trh? Není to pouze o krmivu, ale o vztahu majitelů a jejich mazlíčků. Od krmiva a pamlsků k holistické péči o naše miláčky.

Implementace udržitelnosti do dlouhodobé strategie

Karolína Čápová, Head of Product, VAFO Praha

Akcent na udržitelnost je již neodmyslitelnou součástí vývoje nových produktů. Jak vhodně implementovat udržitelnost do dlouhodobých cílů a zároveň se vyhnout greenwashingu? Jak o nutnosti volby výrobků šetrných k přírodě přesvědčit zákazníka?

ROZHOVOR: Na vlně aquascapingu

Vladimír Tomek, přední český aquascaper

Přírodní akvária nebo taky umění se svou vlastní filozofií. Trend, který by neměl uniknout hledáčkům výrobců ani obchodníků, přiblíží špička v oboru.

11:00 – 11:30

Přestávka na kávu

11:30 – 13:00

Blok B: KREATIVITA A BUDOVÁNÍ VZTAHŮ

Když emoce nestačí

Vojtěch Prokeš, Research Director, Behavio Labs

Na vybrané reklamě cílené na majitelky a majitele domácích mazlíčků si ukážeme, že emoce jsou pouze jednou složkou úspěšné a efektivní reklamní kampaně. Až 80 % zadavatelů nevyužívá prostředky na reklamu efektivně. Dodržením několika základních principů je možné výrazně zvýšit její dopad.

Racionálním marketingem k odvážné kampani

Tomáš Bajtler, Head of Marketing, PetCenter

Být jiný a odvážný v komunikaci je na československém trhu vždy velký risk, protože náš zákazník je oproti třeba tomu americkému mnohem větší tradicionalista a konzervativec, který lpí na věcech, jak je zná. Aby marketing mohl být jiný – odvážný, musí být racionální a založený na datech. Na tvrdých i měkkých datech, z kterých se formuje odvážná kreativní cesta ke splnění business cílů. Tedy pokud k tomu máte ten správný tým nadšených a motivovaných kolegů a odborníků, bez kterých by vše zůstalo jen na papíře.

Zvířátka a sociální sítě. Jak na ně?

Nicola Vavírková, Head of Social Media, Marketup

Proč investovat do social media komunikace? Čím nejlépe zaujmout? Jak dosáhnout efektivních a smysluplných výsledků? Inspirujte se zajímavými příklady z praxe.

Jak úspěšně uvést novinku na trh

Pavlína Rochová, Co-founder, tlappka
MVDr. Tomáš Posekaný, Ambasador veterinářů, tlappka

Nový směr, který přichází ze západu, ale není novinkou v Evropě. Stále více majitelů mazlíčků touží po komplexní "wellness" péči a mít svého veterináře neustále k dispozici. Jak je to u nás a kolik štěňat bylo registrováno v ČR za rok 2021? Po čem touží mileniálové a jak jsme dělali fakedoor kampaně, abychom zjistili jejich potřebu.

ROZHOVOR: A na čem stojí váš vztah s prodejcem?

Aleš Mriša, jednatel, Pejskovice

Jakou váhu má vaše značka a jakou obchodní talent vaší obchoďačky nebo obchoďáka při jednání s prodejcem? Jaká jsou očekávání od vzájemné spolupráce s výrobci a distributory a přes co nejede vlak očima prodejce, který provozuje čtyři úspěšné prodejny a e-shop.

13:00 – 14:00

Oběd

14:00 – 15:15

PANELOVÁ DISKUSE

Témata, která zazní v průběhu dne pohledem různých hráčů na pet trhu.

Moderuje: Patricia Jakešová, expertka na maloobchod

Účastníci:

Michal Babka, majitel, Dokonalá Láska
Milan Bartoš, Head of Sales, VAFO Praha
Jiří Franz, Category Manager – non food, Rohlík
Martin Hadraba, Sales & Purchasing Division Director, Alza.cz
Martin Novotný, Retail Manager, PetCenter
15:15 – 17:00

Koktejl

Využijte prostoru k výměně dojmů z konferenčního dne u sklenky a něčeho dobrého na zub.

17:00

Závěr konference