• 08:30 – 09:00
    Registrace účastníků

  • 09:00 – 11:00
    A. PET CARE TRH / Novinky a trendy u nás i ve světě

    Aktuální přehled trhu, co zákazníci požadují, nové trendy ve výživě a lifestylu domácích zvířat z pohledu výrobců, prodejců i odborníků – veterinářů.

    Trendy v péči o psy a kočky v USA a v Evropě

    Wim Petermans, Managing Director EMEA, RUSSIA, LATAM, WellPet

    Posílení imunity psů má řešení

    Patricia Heydtmann, Product Development Director, Partner in Pet Food

    Specifika výživy kastrovaných koček

    MVDr. Petra Miklišová, veterinářka, veterinární ordinace Brno

    Zákazník ekologický, co mu nabídnout

    Lukáš Lengyel, šéf vývoje produktů, Pet Farm Family

    Kočky v karanténě by kupovaly... co vlastně?

    Markéta Rybářová, analytik dat, Dataweps

    Interview: Jak vznikl fenomén Gump – pes, který naučil lidi žít a pomáhat

    Filip Rožek, autor knihy o Gumpovi a tvůrce televizních pořadů o zvířatech

  • 11:00 – 11:30
    Občerstvení, káva, čaj, networking

  • 11:30 – 13:30
    B. PET CARE OBCHOD / Jak na to?

    Jak se obchod přizpůsobuje novým potřebám zákazníků

    Jak změnit pravidla hry … a úspěšně prodávat prémiové Pet Food produkty v hypermarketech (případová studie Finsko)

    Timo Pärssinen, Chief Operating Officer, Prima Pet Premium

    Trendy v prodeji pet sortimentu on-line

    Štěpánka Vílová, Segment Director Lifestyle, Mall Group

    Jak stanovit „správnou“ cenu zboží

    Jiří Psota, Co-Founder, Yieldigo

    Čím může bodovat malá prodejna chovatelských potřeb?

    Andrea a Karel Jindrovi, majitelé prodejny, ZOOshop Český Krumlov

    Vítězná prodejna loňského ročníku soutěže Pet Shop roku 2019

    Vychytávky a tipy pro specializované prodejny chovatelských potřeb

    Mirek Černý, Consultant, Blue Events

    Linda Petrová, kreativní stratég, Wellen

    Vyhlášení výsledků soutěže PET SHOP ROKU 2020

  • 13:30 – 14:30
    Oběd, networking

  • 14:30 – 16:00
    C. Prodejní kanály v kontextu dlouhodobého vývoje i vlivu posledních 6 měsíců

    Účastníci panelové diskuze:

    Monika Dvořáčková, Category Buying Manager, Tesco Stores ČR

    Marek Hoffmann, majitel, Zverimex U zajíčka

    Pavel Kalus, Field Sales Manager, Nestlé Purina Pet Care

    David Němčík, Senior Category Manager, Albert Česká republika

    Tomáš Pokorný, jednatel, Dogsie

    MVDr. Petr Šrenk, evropský diplomovaný specialista v oboru neurologie, Veterinární klinika Jaggy

    Rita Vachková, Consultant, Nielsen

  • 16:00
    Afterparty, výměna zkušeností a dojmů z akce