Program Friends of Pets 2019

Pozvánka a program Friends of Pets 2019

  • 08:30 – 09:00
    Registrace účastníků

  • 09:00 – 11:00
    A. PET CARE TRH / Novinky a trendy u nás i ve světě

    Aktuální přehled trhu, co zákazníci požadují, nové trendy ve výživě a lifestylu domácích zvířat z pohledu výrobců, prodejců i veterinárních odborníků.

    Trendy na našem trhu v evropském srovnání

    Albino Zamboni, Pet Specialist Business Director, PPF - Partner In Petfood Europe

    Trendy v komunikaci zvířecích značek pro 2019 a 2020

    Jan Jelínek, Founder & Creative Director, B&T Agency by McCann

    Trendy v PET nákupech online

    Michal Buzek, Head of Business Intelligence, Heureka Group

    Výhody obchodních formátů – naděje pro malé i velké

    Zdeněk Skála, Director Retail & FMCG, GfK

    BARF: Cesta tam a zase zpátky

    Petr Brejcha, spolumajitel, Vetamix

    Trendy z pohledu veterinářů (příspěvky a diskusní minipanel)

    Hanuš Velebný, spolumajitel kliniky, Veterinární nemocnice Zahradní město: Nejen lidé trpí nemocemi stáří: psí „Alzheimer“

    Lukáš Duchek, majitel, Vetcentrum Duchek: Nejčastější chyby ve výživě domácích mazlíčků

    Rozhovor: Cesta do hlubin kočičí duše

    Klára Nevečeřalová, kočičí psycholožka, a průvodkyně pořadem Kočka není pes

  • 11:00 – 11:30
    Občerstvení, káva, čaj, networking

  • 11:30 – 13:30
    B. PET CARE OBCHOD / Jak na to?

    Proměny nabídky pro spotřebitele v prodejní síti, jaké značky a prodejní kanály zákazníci upřednostňují, jak lze zlepšovat prodejní výsledky, jak pracovat s marketingem.

    Konec privátek v Čechách

    Petr Ludvík, generální ředitel, Partner in Petfood

    Změní poptávka po mokrém krmivu styl prodeje?

    Martin Šámal, Marketing Director, VAFO

    Zuzana Pazderová, Senior Product Manager, VAFO

    Jak uspořádat malou prodejnu, aby byla velká

    Linda Petrová, kreativní stratég, Wellen

    Slabiny prodeje on-line alias jak na dobrý e-category management

    Jaroslav Kuchař, Partner, Blue Strategy

    O psech a lidech (na sociálních sítích)

    Lukáš Bašta, Head of Content, Konektor Social

    Jan Čadil, Social Media Consultant, Konektor Social

    A co na to obchodníci? (diskusní panel)

    Reakce na to, co celý den zaznělo, shrnutí, co si z toho kdo může odnést.

    Panelisté:

    Daniel Brychta, Product Manager, Hornbach

    Dalimil Čech, ředitel, PetCenter

    Gabriela Mařáková - Železná, chovatelka, majitelka, Chovatelská Archa

    David Němčík, Senior Manager Pet, Albert

    David Procházka, Segment Director DIY + PET, mall.cz

  • 13:30 – 14:30
    Oběd, networking

  • 14:30 – 16:00
    C. PRAKTICKÉ WORKSHOPY (paralelní program)

    C1: Zaměření na velké formáty

    Jak v hypermarketu /supermarketu vybudovat PET Shop in Shop, role značek (vč. privátních) a další témata.


    Panelisté:

    Tomáš Bronček, vedoucí nákupu trvanlivého sortimentu, Penny Market

    Romana Duníková, Commercial Director, Nielsen

    Radovan Foldesi, Product Manager Canned & Pet Food, Makro Cash & Carry ČR

    Josef Plesník, generální ředitel, COOP Centrum

    Radovan Tater, ředitel prodeje, Purina Nestlé

    C2: Zaměření na malé specializované PET prodejny

    Tipy, jak uspořádat prodejnu a jaké nabízet služby, aby více vydělávala, jak pracovat s cenou na prodejně a na internetu (optimální Omnichannel), jak zatraktivnit prodej rozvažovaného sortimentu, jak pracovat se sociálními sítěmi.


    Panelisté:

    Daniela Duchková, majitelka, Rebel Dog

    Mia Kurucová, CEO, Founder & Manager Hafpark, MLS

    Marek Sekanina, vrchní vyjednavač s dodavateli, PetCenter

    Lenka Vašutová, Trade Marketing Manager, Nestlé Purina

    vítězné prodejny soutěže PET SHOP roku 2018

  • 16:00
    AFTERPARTY s Vinselektem Michlovský a výměna dojmů z akce