• 09:00 – 11:00
    BLOK A: PET CARE TRH: NOVINKY A TRENDY U NÁS I VE SVĚTĚ

    Jaké trendy v pet sortimentu sledujeme na evropském i českém trhu za uplynulý rok? Jaký dopad na výrobu a prodej sortimentu pro domácí mazlíčky bude mít v následujících letech legislativa spojená se Zelenou dohodou pro Evropu? Které kroky na cestě k odpovědnému byznysu podnikají lídři trhu už dnes a jaké inovace můžeme sledovat v oblasti výroby obalů krmiva? Jakým výzvám v tréninku i soužití čelili v nestandardním roce domácí mazlíčci a jejich páníčci?

    Trendy na evropském pet care trhu po covidu

    Aleksandras Bacevičius, Market Research Analyst, Euromonitor International

    Jaké příležitosti přináší Zelená dohoda pro Evropu (Green Deal) a kterými kroky jim jít naproti?

    David Alexa, projektový manažer, konzultant, CIRA Advisory

    Zákazníci a odpovědnost udávají směr výrobků – případová studie snacky

    Milan Bartoš, Head of Sales, VAFO Praha

    Inovace v obalovém řešení krmiva

    Gabriela Petríková, Marketing Manager, Chemosvit Folie

    Odměňování mazlíčků a vyváženost zdravého stravování

    MVDr. Lukáš Duchek, zakladatel a majitel, Vetcentrum

    Trénink je rozhovor, kde obě strany mají co říct

    František Šusta

    Autor desítek odborných, vědeckých i popularizačních článků.  Roky působil jako specialista tréninku zvířat v ZOO. Tvůrce dvou inovativních a uznaných metodik – index rovnováhy ve skupině a trojúhelník stresu. Držitel několika mezinárodních ocenění Asociace profesionálních trenérů zvířat. Lektor především pro majitele psů a koní se zájmem o trénink pozitivním posilováním. Zakladatel občanského sdružení Zaobzor, pod jehož hlavičkou vede ve školách a školkách interaktivní programy se psem jako prevenci napadení dětí psy.

  • 11:00 – 11:30
    Přestávka na kávu

  • 11:30 – 13:30
    BLOK B: PET CARE OBCHOD – JAK NA TO?

    Jak konkrétně zahýbal pandemický rok s online prodejem? Jak uspět ve světě online prodeje z pohledu nastavení ceny, vybudování a správy e-shopu či představení produktů. Jak dobře komunikovat online i v místě prodeje. Základy, na kterých stojí zdravá komunita.

    Jak konkrétně zahýbal covid s online prodejem?

    Honza Mayer, Managing Director, HeurekaGroup

    Jak vybudovat a spravovat e-shop, aby uspěl dnes, zítra i za 10 let?

    Matěj Kapošváry, Sales & Marketing Director, Shopsys

    Efektivní nastavování ceny v online prostředí

    David Vacl, Head of Pricing and Supply Chain Management, Mall Group

    Komunikační strategie, která prodává

    Michal Michňa, Media Consultant, Publicis Groupe

    Budování komunity: výhoda osobního vztahu se zákazníky

    Katarína Králová, majitelka, Funky Dog

    Jak lépe uspořádat prodejnu, aby se do ní zákazníci chtěli vracet

    Ondřej Bystroň, retailový designér, Czech Promotion

    Předávání cen finalistům soutěže Pet Shop roku 2021

  • 13:30 – 14:30
    Pracovní oběd a networking

  • 14:30 – 15:45
    BLOK C: PARALELNÍ SPECIALIZOVANÉ DISKUSNÍ SEKCE

    C.1 Zaměření na velké formáty

    Témata diskuse: nová sílící místa prodeje, práce s privátními značkami a budování vztahu se zákazníky, co nám pandemie dala a vzala, a další témata.


    Kateřina Malíková, Regional Client Lead Pet Care, Nielsen IQ

    Michal Hanáček, COO, Board Member CZ/SK/RO, Pilulka Lékárny

    Daniel Naxera, Sales & Purchasing Division Director, Alza.cz

    Štěpánka Vílová, Chief Commercial Officer, PetCenter CZ 

    Bohuslav Sukdol, Sortiment Manager/marketing & nákup, dm drogerie markt

    Michal Dluhoš, Commercial Director, Mountfield

    C.2 Zaměření na malé formáty

    Témata diskuse: které kanály komunikace se zákazníkem nepodcenit z pohledu prodejců, výrobců i odborníků, jak kolem prodejny vybudovat komunitu, inspirativní příběhy, které táhnou, jak osobní vztah a schopnost poradit zákazníkovi uplatnit na trhu.


    Michal Michňa, Media Consultant, Publicis Groupe

    Lenka Hoffmannová, ředitelka, Zverimex U Zajíčka

    Milan Bartoš, Head of Sales, VAFO Praha

    A finalisté soutěže Pet Shop roku 2021



  • 15:45
    AFTERPARTY: SDÍLEJTE DOJMY Z PROGRAMU S OSTATNÍMI U SKLENKY NĚČEHO DOBRÉHO