Struktura programu:

  • 09:00 – 11:00
    A. PET CARE TRH / Novinky a trendy u nás i ve světě

    Aktuální přehled trhu, co zákazníci požadují, nové trendy ve výživě a lifestylu domácích zvířat z pohledu výrobců, prodejců i odborníků – veterinářů.

    O čem je trh v Evropě, jaké jsou poslední trendy v kvalitě pro náročné zákazníky, čím se lze inspirovat v Evropě či USA?

    Základní aspekty ve výživě psů a koček, moderní ingredience

    Diskusní panel: Trendy z pohledu veterinářů

  • 11:30 – 13:30
    B. PET CARE OBCHOD / Jak na to?

    Jak se obchod přizpůsobuje novým potřebám zákazníků

    Pet e-commerce vs trh kamenných prodejen

    Inspirativní případová studie řetězce pet shopů ze zahraničí

    Tipy na uspořádání prodejny, cenotvorbu a nápady, jak může malá kamenná prodejna konkurovat těm velkým

  • 14:30 – 16:00
    C. PRAKTICKÉ WORKSHOPY (paralelní program)

    C1. Zaměření na velké formáty

    (Pro hypermarkety, supermarkety, DIY, specializované pet shop prodejny, velké e-shopy)


    Role privátních a/vs prémiových značek

    Posun prémiové kvality do supermarketů/hypermarketů

    Aktivity pet marketů v oblasti doplňkových služeb (veterinární péče, psí salony, hotely apod.)

    C2: Zaměření na malé specializované PET prodejny

    Konkurenční výhoda osobního kontaktu se zákazníky

    Jak správně komunikovat na sociálních sítích

    Orientace zákazníků na kvalitu a udržitelnost

    Sdílení best practices malých prodejen ze soutěže PET SHOP ROKU

  • 16:00
    AFTERPARTY, víno od Michlovských a všeobecné veselí