Český maloobchodní trh prochází obrovskými změnami. Jak se dnešní turbulentní prostředí odráží na prodejích v českém retailu? Co a jak nakupujeme pro své domácí mazlíčky?
Jak se v uplynulém roce změnilo chování zákazníků na internetu vzhledem ke svým domácím mazlíčkům? Zamávaly s prodejem segmentu chovatelství na internetu poslední měsíce nastupující ekonomické krize? A věnujeme se více včelařství, nebo akvaristice? Data, statistiky, trendy a ucelený pohled na to, jestli segment chovatelství kopíruje křivky celé e-commerce.
Může být výroba řízena objemem spotřeby? Co to přinese obchodu a logistice? Ukážeme reálné využití forecastingu v celém řetězci od výroby až po spotřebitele.
Jaké jsou limity prodeje krmiva pro psy a kočky? Důležitost prémiových značek a cesty premiumizace. Jsou nakupující prémiových značek skutečně loajální a rekrutují promoce nebo jen devalvují trh? Není to pouze o krmivu, ale o vztahu majitelů a jejich mazlíčků. Od krmiva a pamlsků k holistické péči o naše miláčky.
Akcent na udržitelnost je již neodmyslitelnou součástí vývoje nových produktů. Jak vhodně implementovat udržitelnost do dlouhodobých cílů a zároveň se vyhnout greenwashingu? Jak o nutnosti volby výrobků šetrných k přírodě přesvědčit zákazníka?
Přírodní akvária nebo taky umění se svou vlastní filozofií. Trend, který by neměl uniknout hledáčkům výrobců ani obchodníků, přiblíží špička v oboru.
Na vybrané reklamě cílené na majitelky a majitele domácích mazlíčků si ukážeme, že emoce jsou pouze jednou složkou úspěšné a efektivní reklamní kampaně. Až 80 % zadavatelů nevyužívá prostředky na reklamu efektivně. Dodržením několika základních principů je možné výrazně zvýšit její dopad.
Být jiný a odvážný v komunikaci je na československém trhu vždy velký risk, protože náš zákazník je oproti třeba tomu americkému mnohem větší tradicionalista a konzervativec, který lpí na věcech, jak je zná. Aby marketing mohl být jiný – odvážný, musí být racionální a založený na datech. Na tvrdých i měkkých datech, z kterých se formuje odvážná kreativní cesta ke splnění business cílů. Tedy pokud k tomu máte ten správný tým nadšených a motivovaných kolegů a odborníků, bez kterých by vše zůstalo jen na papíře.
Proč investovat do social media komunikace? Čím nejlépe zaujmout? Jak dosáhnout efektivních a smysluplných výsledků? Inspirujte se zajímavými příklady z praxe.
Nový směr, který přichází ze západu, ale není novinkou v Evropě. Stále více majitelů mazlíčků touží po komplexní "wellness" péči a mít svého veterináře neustále k dispozici. Jak je to u nás a kolik štěňat bylo registrováno v ČR za rok 2021? Po čem touží mileniálové a jak jsme dělali fakedoor kampaně, abychom zjistili jejich potřebu.
Jakou váhu má vaše značka a jakou obchodní talent vaší obchoďačky nebo obchoďáka při jednání s prodejcem? Jaká jsou očekávání od vzájemné spolupráce s výrobci a distributory a přes co nejede vlak očima prodejce, který provozuje čtyři úspěšné prodejny a e-shop.
Témata, která zazní v průběhu dne pohledem různých hráčů na pet trhu.
Moderuje: Patricia Jakešová, expertka na maloobchod
Využijte prostoru k výměně dojmů z konferenčního dne u sklenky a něčeho dobrého na zub.